Книга є продовженням захопливої гастрономічної мандрівки Вероніки Чекалюк у першій книзі «Їжа як комунікація».
Авторка сміливо експериментує з гастрономічною комунікацією, розробляючи ідею спілкування через призму гастрономії. Вона об´єднує теоретичні знання і практичні навички, щоб поліпшити спілкування в різних сферах життя. «Смачна комунікація: Як розуміти і бути зрозумілим» досліджує важливість і вплив ефективної комунікації в повсякденному житті. Вероніка запрошує читачів зануритися у світ гастрономічної комунікації, вивчати цей досвід і розвивати власні вміння готувати, створювати атмосферу та подавати свої думки, ідеї й почуття так, щоб вони були легкими для сприйняття, насолодою для інших.
Кожен розділ книги присвячений певним аспектам комунікації: від слухання та розуміння до навичок ведення діалогу й вирішення конфліктів. Представлені практичні поради, вправи та приклади допомагають удосконалити власні комунікативні здібності, легко знаходити спільну мову й створювати відповідну атмосферу.
«Смачна комунікація» досліджує вплив мовлення, мови тіла та використання різних комунікаційних каналів на якість спілкування. Вероніка розглядає реальні життєві ситуації, показуючи, як правильне висловлення думок у супроводі смаколиків може поліпшити взаємини й допомогти досягти поставлених цілей. Ця книга є своєрідним посібником для розвитку комунікативних навичок, запрошенням до гастрономічної пригоди у світі слів та ідей.
Якщо існують стратегічні та не дуже комунікації, то завдяки правильному підходу, атмосфері, іншим чинникам будь-яку комунікацію можна зробити стратегічною. У цьому виданні представлено авторську ексклюзивну настільну гру, розроблену Веронікою Чекалюк. Вісім метафоричних карт, щоб налагодити спілкування, розуміти себе та навколишніх. Гра стимулює цікаві розмови, що розкривають нові грані спілкування.
Ця книга - справжнє вторгнення науки про комунікацію у ваше повсякденне життя.
Постійна адреса матеріалу: http://www.bukvoid.com.ua/news/books/2024/08/21/090108.html
|