Експеримент, під час якого в кількох американських вузах використовувалися рідери, навряд чи може бути визнаний вдалим.
Рік тому сім американських вузів, разом з двома бізнес-школами, уклали угоду з компанією Amazon про проведення експерименту з використанням у навчальному процесі рідерів електронних книг Kindle DX. Прихильники інновацій з ентузіазмом сприйняли цю новину і вирішили розпрощатися з паперовою навчальною літературою. Однак після підведення підсумків експерименту, з´ясувалося, що похорон друкованого підручника знову відкладаються. Про це повідомляє газета Financial Times. Майкл Кеніг - представник бізнес-школи Дарден Університету штату Вірджинія, де рідерами протягом року повинні були користуватися 62 студенти і 10 співробітників, оприлюднив деякі дані про результати тестування пристроїв. Учасники експерименту погодилися з тим, що Kindle гідно справляється зі своєю роллю пристрою для читання електронних книг завдяки великому дисплею і великій бібліотеці. Однак вони однозначно заявили про те, що в ході навчального процесу користуватися рідерами куди менш зручно, ніж друкованими підручниками. Так, наприклад, хоча Kindle дозволяє виділяти фрагменти тексту і робити нотатки, студенти зіткнулися з труднощами при використанні цих функцій. Також не вдавалося швидко переміщатися по тексту підручників між сторінками, документами, таблицями та графіками. У цілому, студенти виявилися настільки розчаровані отриманим досвідом, що до другого семестру багато хто з них зовсім відмовилися від використання Kindle. На питання підсумкової анкети, чи можуть вони порекомендувати цей прилад іншим студентам як інструмент для навчання, 75-80% відповіли негативно. Втім, порекомендувати Kindle в якості персонального засобу для читання висловили бажання 90-95% учасників експерименту. На думку Кеніга, Kindle поки не має достатньої гнучкості, щоб його користувач міг залишатися належним чином залученим в навчальний процес. Інформація: pro-books.ru
Постійна адреса матеріалу: http://www.bukvoid.com.ua/events/tehnolochy/2010/09/08/182924.html
|