Re: цензії
- 22.04.2024|Ігор ЧорнийРозтікаючись мислію по древу
- 08.04.2024|Ігор ЧорнийЗлодії VS Революціонери: хто кращий?
- 04.04.2024|Ігор Бондар-ТерещенкоЛеді й джентльмени, або «Лондонські хроніки» Місіс К
- 03.04.2024|Марта Мадій, літературознавицяФантасмагорія імперського пластиліну
- 28.03.2024|Ігор ЧорнийПрощання не буде?
- 20.03.2024|Наталія Троша, кандидат філологічних наукСвітиться сонячним спектром душа…
- 20.03.2024|Віктор ПалинськийУ роздумах і відчуттях
- 20.03.2024|Валентина Галич, доктор філологічних наук, професорЖиттєве кредо автора, яке заохочує до читання
- 20.03.2024|Віктор ВербичНіна Горик: «Ми всі тепер на полі битви»
- 18.03.2024|Ігор ЗіньчукКумедні несподіванки на щодень
Видавничі новинки
- В «Урбіно» видали безсмертну «Емму» Джейн ОстінКниги | Буквоїд
- Рената Пйонтковська. "Китиха"Дитяча книга | Буквоїд
- Фредерік Верно, "Рейвах"Книги | Буквоїд
- Ніна Горик. "Лінії оборони"Книги | Буквоїд
- Олег Крот. "Комунікації"Книги | Буквоїд
- Таіс Золотковська. "Лінія зусилля"Книги | Буквоїд
- У Vivat вийшла нова книжка Марка ЛівінаКниги | Буквоїд
- Юрій Яновський. "Майстер корабля"Проза | Буквоїд
- Ольга Кобилянська. "За ситуаціями"Проза | Буквоїд
- Іван Франко. "Маніпулянтка"Проза | Буквоїд
Події
«Прозорий САТ» від виконавців імпровізаційної музики
Музиканти ансамблю сучасної музики САТ виклали у мережі твір «Сатівська композиція№2» з наразі невиданого альбому «Прозорий САТ», який було записано у 2009 році.
Окрім «Сатівської композиції №2» альбом містить твори «Лед Зеппелін знову на орбіті» та «Прозорий САТ». У записі альбому брали участь: Сергій Охрімчук (скрипка) – зірка українського джазу, відомий співпрацею з «Біокордом», «Древом», «Хореєю Козацькою», Катею Chilly, «Океаном Ельзи», Олегом Скрипкою, Русланою, «Карпатянами» та іншими виконавцями; Михайло Стрельніков (гітара) – гітарист-віртуоз, педагог, перший виконавець низки сучасних гітарних творів; Олександр Клименко (баян) – музикант і письменник, автор книжок «Supraphon», «Коростишівський Платонов», «Прихована фортеця», «Від не-початку і до не-кінця», «Про дерева і левітацію», «Весь цей літературний джаз», «Розмови про життя і мистецтво» (у співавторстві з Галиною Пагутяк). Пізні записи ансамблю, до яких слід віднести альбом «Прозорий САТ», характеризуються розгорнутими скрипковими соло, експресивною гітарною ритмікою, а також специфічним баянним звучанням, забарвленим потріскуванням міху, яке музиканти САТ вважають одним з чинників індивідуалізації ансамблевого саунду.
Ансамбль сучасної музики САТ утворився у 1986 році. Музиканти тріо одними з перших в Україні почали виконувати імпровізаційну та авангардну музику. Виконання сучасної імпровізаційної музики на скрипці, баяні і гітарі у 80-х роках минулого століття суперечило традиційному слухацькому сприйняттю, оскільки подібний камерний склад асоціювався зі стійкою жанровою ідіоматикою. Дебют САТ на всеукраїнській сцені відбувся у 1993 році, коли на запрошення одного з фундаторів української імпровізаційної музики Олександра Нестерова (1954–2005) ансамбль виступив у Києві на міжнародному фестивалі авангардного мистецтва «Нова територія». У 90-х роках до ансамблю доєднався композитор, мультиінструменталіст, учасник проектів «Хорея Козацька» і «Sarmatica» Данило Перцов.
САТ співпрацював з провідними виконавцями імпровізаційної музики та відомими сучасними композиторами, які створили для колективу низку яскравих творів: Алла Загайкевич («Не відриваючись від землі», «Musique naїve»), Андрій Карнак («SATory I», «SATory II»), Данило Перцов («Кецалькоатль», Соната для гітари соло), Сергій Ярунський (Камерна симфонія №1 «Оранжерея кактусів»). Ансамбль брав участь у багатьох фестивалях імпровізаційної, сучасної академічної та джазової музики, серед яких: «Нова територія», «Прем’єри сезону», «Форум музики молодих», «Київ Музик Фест», Черкаський джазовий фестиваль, «Оберіг», «Мета-Арт», «Free Fest».
За роки творчої діяльності ансамбль записав і видав диски: САТ (2006), САТ & Алла Загайкевич – Зимовий САТ (2011), COPICAT (2012).
Композитор, музикознавець Андрій Карнак так характеризує творчість ансамблю: «САТ – це завжди жива динамічна субстанція. Тріо САТ не завжди тріо, але основна, базова ідея колективу завжди залишається незмінною. І місія залишається тією ж самою: САТ – відкритий імпровізаційний простір, континуум, де актуальні ідеї народжуються тут і зараз. Мені здається, що зі своєю місією постійно народжувати щось нове і цікаве в різних контекстах та складах хлопці справляються. Хочу підкреслити три моменти в творчості САТ. В першу чергу, рефлективність: музиканти рефлектують не тільки по відношенню один до одного, віддзеркалюючи свої ідеї, вони ще й резонують з тими, хто прийшов їх слухати, дивитися, брати участь, співпереживати. Другий момент – це актуальність того, що робить САТ у кожен момент часу, бо музиканти так чи інакше спираються на поточний стан теперішнього інтонаційного фонду – на те, що чується, сублімується, трансформується і стає частиною досвіду учасників ансамблю, а через них – досвідом слухачів. І останнє. Імпровізаційна музика САТ завжди жива, оскільки вона народжується тут і зараз, повторити її неможливо».
Коментарі
Останні події
- 25.04.2024|12:38Казковий детектив
- 25.04.2024|11:00У "Віхолі" побачила світ книжка Катерини Липи "Історія архітектурних стилів, великих і не дуже"
- 24.04.2024|16:50У Києві стартує фестиваль "Книжкова країна"
- 24.04.2024|11:49Олена Чернінька презентує книжку "Лемберґ: мамцю, ну не плач" у Червонограді та Луцьку
- 24.04.2024|10:47"Лабораторія" влаштовує гаражний розпродаж!
- 24.04.2024|09:57Видавництво Анетти Антоненко перевидасть «Пасажира» Патріка Сенекаля
- 23.04.2024|19:34Лауреаткою премії Drahomán Prize-2023 стала Катажина Котинська
- 23.04.2024|14:56Open call на участь у благодійній виставці “1000 ШЕДЕВРІВ, ЗНЯТИХ НА СМАРТФОН”
- 23.04.2024|10:59У Києві презентують роман Галини Лицур-Щадей «Вдома чекає Марко»
- 23.04.2024|09:20Стартував передпродаж на роман Артема Чеха «Пісня відкритого шляху»