Re: цензії

14.09.2025|Тетяна Колядинська, м. Дніпро
За якими правилами “грали” радянські засоби масової інформації
03.09.2025|Ольга Шаф, м. Дніпро
«Був на рідній землі…»
02.09.2025|Віктор Вербич
Книга долі Федора Литвинюка: ціна вибору
01.09.2025|Василь Пазинич, поет, фізик-математик, член НСПУ, м. Суми
Одухотворений мегавулкан мезозойської ери
25.08.2025|Ярослав Поліщук
Шалений вертеп
25.08.2025|Ігор Зіньчук
Правди мало не буває
18.08.2025|Володимир Гладишев
«НЕМОВ СТОЛІТЬ НЕБАЧЕНИХ ВЕСНА – ПЕРЕД ОЧИМА СХОДИТЬ УКРАЇНА»
12.08.2025|Тетяна Торак, м. Івано-Франківськ
Полтавська хоку-центричність
07.08.2025|Ігор Чорний
Роки минають за роками…
06.08.2025|Ярослав Поліщук
Снити про щастя

Літературний дайджест

18.09.2013|08:53|Gazeta.ua.

Костенко, Карпа, Шкляр – найпопулярніші серед українців

Четвертина українців обирає книжки державною мовою.

Такими є дані дослідження, яке до львівського Форуму видавців провів мобільний оператор "Київстар" та дослідницька компанія GFK.

"Серед сучасних українських письменників, які опитувані знають хоча б за ім´ям, на першому місці Ліна Костенко – 42%, далі Ірена Карпа, Василь Шкляр та Марія Матіос. Тобто немає жодного нашого сучасного автора, якого знала б половина українців", - каже президент Форуму Олександра Коваль.

Загалом українці стали купувати більше художньої літератури. Разом з тим дослідження показало, що за останні сім років читачі стали менше ходити до книгарень. З 42% їх зменшилося до 30%. Причиною "нечитання" називають брак часу. Трохи більше половини опитаних прочитали щонайменше одну книжку за останні три місяці.

"Серед покупців і читачів переважають жінки. По-перше, вони більш досвідчені, по-друге, купують книги для дітей. Молода жінка – це портрет найактивнішого покупця української літератури, - каже Гліб Вишлінський, заступник директора GFK Україна.

Для дослідження опитали 1 тис українців у віці від 15 до 59 років.


Анна БАЛАКИР


 



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus


Партнери