Re: цензії

22.04.2024|Ігор Чорний
Розтікаючись мислію по древу
08.04.2024|Ігор Чорний
Злодії VS Революціонери: хто кращий?
Леді й джентльмени, або «Лондонські хроніки» Місіс К
03.04.2024|Марта Мадій, літературознавиця
Фантасмагорія імперського пластиліну
28.03.2024|Ігор Чорний
Прощання не буде?
20.03.2024|Наталія Троша, кандидат філологічних наук
Світиться сонячним спектром душа…
У роздумах і відчуттях
20.03.2024|Валентина Галич, доктор філологічних наук, професор
Життєве кредо автора, яке заохочує до читання
20.03.2024|Віктор Вербич
Ніна Горик: «Ми всі тепер на полі битви»
18.03.2024|Ігор Зіньчук
Кумедні несподіванки на щодень
Головна\Події\Інтернет

Події

28.09.2020|09:00|Буквоїд

Серед 5 соцмереж Facebook є головною платформою для спілкування книголюбів - дослідження

Українці у соцмережах залишають відгуки, діляться рекомендаціями та загалом активно обговорюють книги. А найактивніше це роблять користувачі Facebook. Про це свідчить дослідження, проведене на замовлення Українського інституту книги з 1 січня по 31 липня 2020 року за методом соціального прослуховування (Social Media Listening - SML).

“Центр контент-аналізу дослідив для нас 1 387 163 одиницях контенту на книжкову тематику. Серед них - пости у соцмережах Facebook, Instagram, Twitter, ролики в YouTube та дописи в публічних каналах месенджера Telegram», — зазначає очільниця аналітичного відділу УІК Ірина Батуревич. 

За отриманими даними, Facebook є основною мережею для обговорення книжок, саме в ньому представлено всі можливі типи читацького контенту. 

“На відміну від більш нішевих конкурентів, в Фейсбук традиційно поширеніші об”ємні текстові формати, що дозволяє ділитися думками, висновками, враженнями. ФБ-сторінки стають особистими блогами не тільки для багатьох письменників, але і для поціновувачів літератури” - зазначають в Українському інституті книги.



Однак Instagram передбачувано став мережею, яка найбільше продає: оголошення там посіли друге місце за поширеністю. Велика частка постів належить магазинам дитячої літератури, помітна – психологам. 

Найменш типову картину має Youtube: в цій соцмережі кількість читацьких відгуків переважає загальні згадування за рахунок суто читацьких акаунтів. Основний акцент – на книгах про «особистісне зростання». При цьому наявні й ролики про художню літературу, які більше розповідають про саму книгу, ніж про необхідність її прочитати.

Користувачі YouTube найчастіше згадують про слухання аудіокнижок. Більша частина роликів – це власне самі аудіокнижки, але трапляються також і згадування про них. Це відкриває нові перспективи для популяризації аудіокнижкового контенту саме в цьому середовищі.

Twitter – найменш активний і найменш фокусований на конкретних книжках, майже всі дописи стосуються читання в цілому. 



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus


Партнери