Re: цензії

20.12.2025|Тетяна Торак, м. Івано-Франківськ
Експромтом
20.12.2025|Валентина Семеняк, письменниця
Дуже вчасна казка
11.12.2025|Ольга Мхитарян, кандидат педагогічних наук
Привабливо, цікаво, пізнавально
08.12.2025|Василь Кузан
Крик відчаю
02.12.2025|Василь Кузан
Ні краплі лукавства
27.11.2025|Василь Кузан
Nobilis sapientia
27.11.2025|Віталій Огієнко
Розсекречені архіви
24.11.2025|Наталія Богданець-Білоскаленко, доктор педагогічних наук, професор
«Казки навиворіт»: Майстерне переосмислення народної мудрості для сучасної дитини
23.11.2025|Ігор Зіньчук
Світло, як стиль життя
21.11.2025|Тарас Кремінь, кандидат філологічних наук
Світлотіні свободи
Головна\Новини\Книга тижня

Новини

12.06.2016|23:30|Буквоїд

Як стати мільярдером

Це дослідження пропонує детальний опис п´яти критично важливих навичок мислення, що притаманні виробникам грандіозних цінностей.

ерекладено за виданням: John Sviokla, Mitch Cohen. The Self-Made Billionaire Effect. How Extreme Producers Create Massive Value. 

Джон Свекла й Мітч Коген вирішили уважніше придивитися до цих мільярдерів, тому що отримати мільярд чи більше доларів завдяки створеній цінності — це неймовірний подвиг. Провівши всеохопне дослідження й узявши чимало інтерв´ю, автори зрештою дійшли висновку, що багато міфів, пов´язаних із мільярдерами, — просто вигадка. Не можна сказати, що всі ці люди розумніші, більше працюють чи їм частіше усміхається фортуна, ніж їхнім одноліткам. Не всі вони генії-самородки, які перетинають фінішну лінію в мільярд доларів, коли їм заледве виповнилося двадцять років. Ні. Переважно вони справді створюють щось абсолютно й принципово нове. Понад 80 відсотків мільярдерів, яких заторкнуло дослідження, заробили свої мільярди в галузях, де панує жорстка конкуренція. 

Книга реалізовано спільно з проектом "Книголав".

Джон Свекла, Мітч Коен. Як стати мільярдером. Як найбільші в світі виробники створюють грандіозну цінність. К.: Основи, 2016. 



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus


Партнери