Re: цензії

03.09.2025|Ольга Шаф, м. Дніпро
«Був на рідній землі…»
02.09.2025|Віктор Вербич
Книга долі Федора Литвинюка: ціна вибору
01.09.2025|Василь Пазинич, поет, фізик-математик, член НСПУ, м. Суми
Одухотворений мегавулкан мезозойської ери
25.08.2025|Ярослав Поліщук
Шалений вертеп
25.08.2025|Ігор Зіньчук
Правди мало не буває
18.08.2025|Володимир Гладишев
«НЕМОВ СТОЛІТЬ НЕБАЧЕНИХ ВЕСНА – ПЕРЕД ОЧИМА СХОДИТЬ УКРАЇНА»
12.08.2025|Тетяна Торак, м. Івано-Франківськ
Полтавська хоку-центричність
07.08.2025|Ігор Чорний
Роки минають за роками…
06.08.2025|Ярослав Поліщук
Снити про щастя
06.08.2025|Валентина Семеняк, письменниця
Час читати Ганзенка
Головна\Новини\Книга тижня

Новини

12.06.2016|23:30|Буквоїд

Як стати мільярдером

Це дослідження пропонує детальний опис п´яти критично важливих навичок мислення, що притаманні виробникам грандіозних цінностей.

ерекладено за виданням: John Sviokla, Mitch Cohen. The Self-Made Billionaire Effect. How Extreme Producers Create Massive Value. 

Джон Свекла й Мітч Коген вирішили уважніше придивитися до цих мільярдерів, тому що отримати мільярд чи більше доларів завдяки створеній цінності — це неймовірний подвиг. Провівши всеохопне дослідження й узявши чимало інтерв´ю, автори зрештою дійшли висновку, що багато міфів, пов´язаних із мільярдерами, — просто вигадка. Не можна сказати, що всі ці люди розумніші, більше працюють чи їм частіше усміхається фортуна, ніж їхнім одноліткам. Не всі вони генії-самородки, які перетинають фінішну лінію в мільярд доларів, коли їм заледве виповнилося двадцять років. Ні. Переважно вони справді створюють щось абсолютно й принципово нове. Понад 80 відсотків мільярдерів, яких заторкнуло дослідження, заробили свої мільярди в галузях, де панує жорстка конкуренція. 

Книга реалізовано спільно з проектом "Книголав".

Джон Свекла, Мітч Коен. Як стати мільярдером. Як найбільші в світі виробники створюють грандіозну цінність. К.: Основи, 2016. 



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus


Партнери