Re: цензії

12.08.2025|Тетяна Торак, м. Івано-Франківськ
Полтавська хоку-центричність
07.08.2025|Ігор Чорний
Роки минають за роками…
06.08.2025|Ярослав Поліщук
Снити про щастя
06.08.2025|Валентина Семеняк, письменниця
Час читати Ганзенка
16.07.2025|Тетяна Качак, літературознавиця, докторка філологічних наук, професорка Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника
Правда про УПА в підлітковому романі Галини Пагутяк
"Щасливі ті люди, природа яких узгоджується з їхнім родом занять"
Антивоєнна сатира Володимира Даниленка «Та, що тримає небо»
27.06.2025|Ірина Фотуйма
"Коні не винні" або Хроніка одного щастя
26.06.2025|Михайло Жайворон
Житомирський текст Петра Білоуса
25.06.2025|Віктор Вербич
Про що промовляють «Вартові руїни» Оксани Забужко
Головна\Події\Фестивалі

Події

27.06.2012|16:29|Буквоїд

Презентація книги Дискусійної платформи відбудеться на міжнародному книжковому форумі «Книжковий Арсенал»

Книга, в якій будуть зібрані інтерв’ю та статті всіх учасників Дискусійної платформи готується до публікації впродовж літа.

Презентація книги відбудеться восени цього року на міжнародному книжковому форумі "Книжковий Арсенал 2012". У книзі, окрім статей та інтерв’ю з лекторами Дискусійної платформи, будуть представлені ілюстрації художників, наприклад, учасника Основного проекту ARSENALE 2012 Лучезара Бояджієва, а також Андреаса Сікмана, Дена Пер’євши та інших.
Дискусійна платформа Першої Київської міжнародної бієнале сучасного мистецтва завершила роботу презентацією Катерини Ґреґос та лекцією Ренати Салецл. А відкрила програму лекція критика та куратора Саймона Шейха "По той бік горизонту: стаючи колишнім". У своїй лекції Саймон Шейх зосередився на префіксі "пост" у словах "постмодерністський", "посткомуністичний", "постфеміністичний" та "постпублічний" і поставив питання, що буде далі – після краху, після комунізму, після мистецтва.
На думку слухачів, безперечно, найбільш значущою та такою, що запам’ятається надовго, стала лекція 87-річного класика соціологічної думки Зиґмунта Баумана. Бауман бував у Києві ще в 1950-х роках, чудово говорить російською, однак лекцію прочитав англійською, насамперед тому, що в залі були присутні інші іноземні лектори: Борис Буден, Марія Хлавайова, Геральд Рауніґ, Себастьан Чихоцький. Їм належало тримати слово у наступні два дні конференції "Мистецтво після кінця світу". Програма конференції вийшла дуже насиченою, адже складалася з 9 лекцій та 6 дискусій, у рамках яких виступили не тільки запрошені лектори, а й представники української арт-сцени, такі як Микита Кадан та Лариса Бабій. Вони поділилися своїми роздумами про долю сучасного мистецтва у пост-капіталістичну епоху, адже більша частина учасників дискусії сприйняла формулювання "кінець світу" не буквально, а як кінець існуючого порядку, а отже капіталізму.
Не менш важливою і значною можна назвати лекцію теоретика мистецтва та філософа Бориса Ґройса, на якого вже давно чекали у Києві. Він провів тут кілька днів, цікавився фресками Врубеля та історією Мистецького Арсеналу, а також дав понад 5 розгорнутих інтерв’ю українським виданням. Нещодавно Ґройс відкрив виставку фотографій філософа Олександра Кожева в Утрехті, зараз готується прочитати лекцію на Документа 13, а вже 1 жовтня під його кураторством відкриється дев’ята Шанхайська бієнале. Ґройс зізнається, що збирався прочитати зовсім іншу лекцію, однак після кількох днів у Києві та низки інтерв’ю зрозумів, про що треба говорити з місцевою публікою.
Останньою подією Дискусійної платформи стала презентація "Слово має значення" кураторки Маніфеста 9 Катерини Ґреґос та лекція філософа і соціолога Ренати Салецл. Катерина Ґреґос поділилася своїм кураторським досвідом на прикладі роботи над Данським павільйоном на останній Венеційській бієнале. Ґреґос зробила групову виставку 18 художників, присвячену питанню свободи слова. Серед них і співвітчизник Катерини – грецький художник Стеліос Фаїтакіс, який спеціально для київської бієнале створив настінний розпис. Автор книги "Збочення любові та ненависті" Рената Салецл у своєму виступі сфокусувалась на таких категоріях, як насильство, мистецтво, ідентифікація та заперечення. У лекції було розглянуто механізми ідентифікації та заперечення, які діють у постіндустріальному капіталізмі та запобігають повстанню проти панівної ідеології.



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus

Останні події

15.08.2025|07:22
«Книжка року’2025». Тиждень книжкової моди: Лідери літа у номінації «Обрії»
14.08.2025|15:07
На BestsellerFest Юлія Чернінька презентує трилер «Бестселер у борг»
14.08.2025|14:56
Чесна книга про життя з ДЦП, довіру і дружбу — «Незвичайна історія Бо і Тома» вже українською
14.08.2025|07:27
«Книжка року’2025». Тиждень книжкової моди: Лідери літа у номінації «Минувшина»
13.08.2025|07:46
Книжка року’2025». Тиждень книжкової моди: Лідери літа у номінації «Софія»
12.08.2025|19:17
Коран українською: друге, оновленне видання вічної книги від «Основ»
12.08.2025|19:06
Meridian Czernowitz видає новий пригодницький роман Андрія Любки «Вечір у Стамбулі»
12.08.2025|08:01
«Книжка року’2025». Тиждень книжкової моди: Лідери літа у номінації «Хрестоматія»
12.08.2025|00:47
Манхеттен у сяйві літератури: “Діамантова змійка” у Нью-Йорку
11.08.2025|18:51
У видавництві Vivat стартував передпродаж книжки Володимира Вʼятровича «Генерал Кук. Біографія покоління УПА»


Партнери