Головна\Новини\Психологія/Філософія

Новини

01.03.2018|12:35|Буквоїд

Річард Флорида. «Homo creativus. Як новий клас завойовує світ»

«Homo creativus» — світовий бестселер, який здобув премію «Проривна ідея 2004 року» від Harvard Business Review і неодноразово потрапляв у топ-100 на Amazon.

 

У цьому бестселері визначено поняття нового економічного класу і показано його визначальну роль у подальшому розвитку суспільного життя. «Homo creativus» дасть вам змогу по-новому поглянути на повсякденну дійсність. Річард Флоріда стверджує, що в майбутньому ми зможемо спостерігати зростання креативного складника в різних сферах діяльності, навіть в економічній. Креативний клас наразі становить близько 30 відсотків усієї робочої сили, і надалі його частка тільки зростатиме. Незабаром саме від нього буде залежати організація робочих місць, економічна ситуація на ринку і розвиток міст.

Річард Флоріда — штатний редактор видання Atlantic, автор статей у New York Times, Wall Street Journal, Economist. Теоретик урбаністики, професор Торонтського університету. Журнал esquire у 2005-му назвав Річарда «Найкращим і найяскравішим», а у 2006 році Businessweek відзначив Річарда як «Голос інновацій».

 Річард Флорида. Homo creativus. Як новий клас завойовує світ. К.: Наш Формат. 2018, - 380 с.

 



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus


Партнери