
Re: цензії
- 27.06.2025|Ірина Фотуйма"Коні не винні" або Хроніка одного щастя
- 26.06.2025|Михайло ЖайворонЖитомирський текст Петра Білоуса
- 25.06.2025|Віктор ВербичПро що промовляють «Вартові руїни» Оксани Забужко
- 25.06.2025|Ігор ЗіньчукБажання вижити
- 22.06.2025|Володимир ДаниленкоКазка Галини Пагутяк «Юрчик-Змієборець» як алегорія про війну, в якій ми живемо
- 17.06.2025|Ігор ЧорнийОбгорнена сумом смертельним душа моя
- 13.06.2025|Тетяна Качак, літературознавиця, докторка філологічних наук, професорка Прикарпатського національного університету імені Василя СтефаникаЗвичайний читач, який став незвичайним поетом
- 12.06.2025|Ігор Зіньчук«Європейський міст» для України
- 07.06.2025|Ігор ЧорнийСни під час пандемії
- 03.06.2025|Тетяна Торак, м. Івано-ФранківськКаміння не мовчить: контур герменевтики
Видавничі новинки
- Вероніка Чекалюк. «Діамантова змійка»Проза | Буквоїд
- Джон Ґвінн. "Голод Богів"Книги | Буквоїд
- Олеся Лужецька. "У тебе є ти!"Проза | Буквоїд
- Крістофер Паоліні. "Сон у морі зірок"Проза | Буквоїд
- Дженніфер Сейнт. "Електра"Книги | Буквоїд
- Павло Шикін. "Пітон та інші хлопці"Книги | Буквоїд
- Книга Анни Грувер «Вільний у полоні» — жива розмова з Ігорем Козловським, яка триває попри смертьКниги | Буквоїд
- Тесла покохав ЧорногоруКниги | Буквоїд
- Тетяна Висоцька. «Увага, ти в ефірі!»Книги | Буквоїд
- Христина Лукащук. «Насіння кмину»Книги | Буквоїд
Літературний дайджест
Еротика по–українськи: віночок — і більше нічого
У Києві завершили зйомки еротичної короткометражної драми «Німфо».
Диван, дівчина у короткій червоній сукні і камера — останній знімальний день iде повним ходом, драматично–містична історія німфоманки Марли вже майже закінчена. Короткометражка «Німфо» обіцяє привернути увагу глядача не лише пікантними сценами, а й містичним сюжетом, адже, за сценарієм, головна героїня у пік сексуальної насолоди переноситься у просторі в безвість. В основі сюжету — дівчина Марла, яка досліджує власну сексуальність та шукає справжнє кохання. Відтак постільних сцен у фільмі буде декілька, а різноманіття картинки включатиме любощі не лише з чоловіками, а й з жінкою.
Виконавиця головної ролі — акторка театральної компанії «Бенюк і Хостікоєв» Ганна Сирбу — свою героїню називає складною та цікавою особистістю: «Це той матеріал, через який я можу дуже багато розказати собі про себе. Для Марли це як прокляття, вона не може зав’язати міцні стосунки, адже жоден чоловік не може лишитись iз нею». До оголення у кадрі Ганна ставиться спокійно, хоч і роздягається «на камеру» вперше. Цей досвід актриса називає екстримом: «Усе залежить від естетики, для мене це кіно не про оголення».
Сценарист та режисер «Німфо» Олег Борщевський також запевняє, що еротична складова є радше засобом, а не основою фільму. «Ми не робимо акцент на любовних утіхах, головне — показати драму. Головна героїня щедра на любов, але її зникнення в невідомість саме у пік оргазму — це такий ускладнюючий фактор пошуку», — пояснює режисер. Стрічка мусить закінчитись хепі–ендом, хоч і не розкриє загадку містичних телепортацій — головна героїня, мабуть–таки, не «вилікується», а знайде спосіб жити з такими перевтіленнями.
Олег Борщевський в еротичному жанрі працює вперше. Досі глядачі його знали за кіноновелами «Рука» та «Остання ніч грудня», що ввійшли до альманаху «Закохані в Київ». Зокрема, «Рука» відзначилась за межами України — стрічка отримала нагороду на кінофестивалі «Бодега Бей» у Каліфорнії. Остання робота Борщевського також націлена на фестивальну публіку. «Ми хочемо, аби глядач побачив і поринув в інтригу. Не було на меті показати якийсь натуралізм. Глядач відчуває брак візуально гарних фільмів, тож насамперед ми хочемо зробити акцент на гарній картинці». Режисер відкидає методи «по–європейськи сухо» і «по–французьки солодко», називаючи «Німфо» «чуттєвою та трохи різкою з точки меседжу картиною». На питання, що ж таке еротика по–українськи, поки не знайшов відповіді, тому віджартовується: «Віночок — і нічого більше».
Прокатна доля фільму залишається невідомою, так само як і бюджетна. Виконавчий продюсер стрічки Микола Базанов зізнався, що коштів у 13 тисяч доларів вистачає лише на зйомку, а ось на постпродакшн необхідно шукати допомоги: «Ми збираємося вдатися до краудфандінгу (від англ. Сrowd funding, сrowd — «натовп», funding — «фінансування»). Це поширений на Заході спосіб пошуку коштів. Проект фільму розміщується онлайн, можливо, з якимось тізером, зі зверненням режисера, небайдужі люди жертвують кошти, так навіть стотисячні проекти збирали бюджет». Творці стрічки пообіцяли її українську прем’єру навесні — якщо не на широкому екрані, то хоча б у мережі.
ДО РЕЧІ
Цнота української кіноеротики
Піонером еротик–драми в Україні став Андрій Бенкендорф, що у 1993 році зняв «Декамерон» за мотивами твору Джованні Бокаччо. Через 15 років українці побачили на великому екрані історію лесбійського кохання «Сафо», яка змогла похвалитись лише гучною картинкою та не гучною касою. Режисер Олег Борщевський сам висловлює сумніви щодо розвитку еротичного сегменту у вітчизняному кіно: «Якби українська еротика досягла хоча б якогось етапу у кіно, ми б про це знали. Жанр не дуже розповсюджений, отже, для нас знімати подібну картину цікаво та вигідно».
Ганна ДАЦЮК
Коментарі
Останні події
- 01.07.2025|21:38Артур Дронь анонсував вихід нової книги "Гемінґвей нічого не знає": збірка свідчень про війну та життя
- 01.07.2025|18:02Сергію Жадану присуджено австрійську державну премію з європейської літератури
- 01.07.2025|08:53"Дикий Захід" Павла Казаріна тепер польською: Автор дякує за "довге життя" книги, що виявилась пророчою
- 01.07.2025|08:37«Родовід» перевидає «З країни рижу та опію» Софії Яблонської
- 01.07.2025|08:14Мартин Якуб презентував у Житомирі психологічний детектив "Гріх на душу"
- 01.07.2025|06:34ТОП-10 книг ВСЛ за червень 2025 року
- 01.07.2025|06:27Українська письменниця Євгенія Кузнєцова у лонглисті престижної премії Angelus
- 29.06.2025|13:28ВСЛ оголосило передзамовлення на книжку Юлії Чернінької "Бестселер у борг"
- 26.06.2025|19:06Дмитро Лазуткін став лауреатом літературної премії імені Бориса Нечерди
- 26.06.2025|14:27Роман, що повертає емпатію: у Луцьку вийшла книжка Костянтина Коверзнєва