
Re: цензії
- 03.09.2025|Ольга Шаф, м. Дніпро«Був на рідній землі…»
- 02.09.2025|Віктор ВербичКнига долі Федора Литвинюка: ціна вибору
- 01.09.2025|Василь Пазинич, поет, фізик-математик, член НСПУ, м. СумиОдухотворений мегавулкан мезозойської ери
- 25.08.2025|Ярослав ПоліщукШалений вертеп
- 25.08.2025|Ігор ЗіньчукПравди мало не буває
- 18.08.2025|Володимир Гладишев«НЕМОВ СТОЛІТЬ НЕБАЧЕНИХ ВЕСНА – ПЕРЕД ОЧИМА СХОДИТЬ УКРАЇНА»
- 12.08.2025|Тетяна Торак, м. Івано-ФранківськПолтавська хоку-центричність
- 07.08.2025|Ігор ЧорнийРоки минають за роками…
- 06.08.2025|Ярослав ПоліщукСнити про щастя
- 06.08.2025|Валентина Семеняк, письменницяЧас читати Ганзенка
Видавничі новинки
- Христина Лукащук. «Мова речей»Проза | Буквоїд
- Наталія Терамае. «Іммігрантка»Проза | Буквоїд
- Надія Гуменюк. "Як черепаха в чаплі чаювала"Дитяча книга | Буквоїд
- «У сяйві золотого півмісяця»: перше в Україні дослідження тюркеріКниги | Буквоїд
- «Основи» видадуть нову велику фотокнигу Євгена Нікіфорова про українські мозаїки радянського періодуФотоальбоми | Буквоїд
- Алла Рогашко. "Містеріум"Проза | Буквоїд
- Сергій Фурса. «Протистояння»Проза | Буквоїд
- Мар’яна Копачинська. «Княгиня Пітьми»Книги | Буквоїд
- "Моя погана дівчинка - це моя частина"Книги | Володимир Гладишев, професор, Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
- Джон Ґвінн. "Лють Богів"Проза | Буквоїд
Літературний дайджест
«Історія Starbucks» Говарда Шульца
Про порятунок бренду вчаси економічної кризи зперших вуст.
Написана у форматі мемуарів, новинка «Нашого Формату» припаде до душі кавоманам, керівникам, мрійникам, натхненникам, або тим щасливцям, що поєднують у собі ці згадані ролі.
Друга книга СЕО «Старбаксу» Говарда Шульца розповідає про буремні та непевні часи акціонерної компанії, що завдяки спільним зусиллям своїх партнерів (менеджерів, барист, рекламників, волонтерів, а також постійних відвідувачів) вийшла зі своєї внутрішньої кризи, подолала зовнішню у вигляді світової економічної у 2008 році, а також перейшла на ековиробництво та відновила емоційний зв’язок з відвідувачами.
Заснована у далеких 70-х роках трьома ентузіастами — Джері Болдуїном, Зевом Сігалом та Гордоном Боукером, — кав’ярня «Старбакс» орієнтувалась перш за все на якість кави, на відміну від своїх конкурентів, які домішували дешевші сорти та складники до кінцевого продукту. Вражений своїм перебуванням в Італії, будучи тоді на посаді директора з маркетингу, Говард Шульц вирішив для себе (а згодом і для решти світу), яке послання та мету має нести кав’ярня: емоції, виставу, щирість та хвилинку забуття.
«Урешті-решт кава не бреше. Вона на це не здатна. Кожен ковток — це доказ майстерності її творців. … Аж до кінця 1980-х майже ніхто в США (і в десятках інших країн) не замовляв еспресо або знежирене лате з подвійною пінкою! Еспресо вважалося розкішшю, яку більшість людей дозволяли собі тільки під час відпусток у Європі — після обіду в чотиризіркових ресторанах».
«Старбакс» уможливив та доніс якість і смак кави світові, відкривши понад 16 тисяч кав’ярень. Та женучись за кількістю, забув про якість. Говард Шульц з відкритим серцем та абсолютно відверто оповідає про шлях повернення та вдосконалення корпорації. Про своєрідний «план Маршала» для «Старбаксу» — стратегію, вироблену професіоналами, — далекоглядну, життєспроможну та водночас просту, як і все геніальне. Читачі особливо оцінять всеохопність «Програми перетворень», сформульованої на початку 2008-го, основні постулати якої наступні: беззаперечний авторитет у світі кави, емоційний зв’язок із відвідувачами, відкриття нових кав’ярень та світове розширення, лідерство в етичному й екологічному вирощуванні кави та стабільна економічна модель. Кожна ціль підкріплена конкретними діями, стратегіями та новаціями, про які читачі дізнаються, гортаючи сторінку за сторінкою.
Як справжній натхненник та романтик за своєю натурою, автор керувався баченням та світоглядом такого собі пана Лоренці, з яким познайомився під час свого візиту до Італії в пошуках панацеї від наслідків неминучої кризи:
«Суть торговця в тому, щоб розказати історію, встановивши суттєвий, емоційний зв’язок. Один раз, двічі чи шістнадцять тисяч. В ідеалі кожна кав’ярня має розповідати про каву й цінності, які сповідує наша компанія. Ця історія має розкриватися у смаку кави й обслуговуванні, у звуках та об’єктах, що оточують наших відвідувачів. Аромат свіжомеленої кави. Кольори й текстури інтер’єру. Форми й матеріали меблів та обладнання, їхнє походження. Малюнки на стінах. Музика. Ритм роботи: кожний рух і слово партнерів за прилавком, їхні теми для розмов. Атмосфера кожної кав’ярні втілює в собі вищу мету. Апеляція цієї атмосфери втілює в собі бренд. … За філософією Альдо Лоренці, перед „Старбаксом“ завше стояло складне завдання: відтворити це автентичне явище сотні й тисячі разів».
То чи може кожна окрема кав’яренька забезпечити таку атмосферу відвідувачам, будучи «цеглинкою» величезної корпорації? Так, може. І як це зробити, пише її засновник та праотець Говард Шульц.
Книга прекрасна, за винятком однієї деталі: на жаль, кавою не пахне, лише папером
АНАСТАСІЯ НАРОЛЬСЬКА
Коментарі
Останні події
- 08.09.2025|19:3211 вересня стане відомим імʼя лауреата Премії імені Василя Стуса 2025 року
- 08.09.2025|19:29Фестиваль TRANSLATORIUM оголосив повну програму подій у 2025 році
- 08.09.2025|19:16В Україні з’явилася нова культурна аґенція “Терени”
- 03.09.2025|11:59Український ПЕН оголошує конкурс на здобуття Премії Шевельова за 2025 р
- 03.09.2025|11:53У Луцьку — прем’єра вистави «Хованка» за п’єсою іспанського драматурга
- 03.09.2025|11:49Літагенція OVO офіційно представлятиме Україну на Світовому чемпіонаті з поетичного слему
- 02.09.2025|19:05«Пам’ять дисгармонійна» у «Приватній колекції»
- 27.08.2025|18:44Оголошено ім’я лауреата Міжнародної премії імені Івана Франка-2025
- 25.08.2025|17:49У Чернівцях відбудуться XVІ Міжнародні поетичні читання Meridian Czernowitz
- 25.08.2025|17:39Єдиний з України: підручник з хімії потрапив до фіналу європейської премії BELMA 2025