Re: цензії

03.09.2025|Ольга Шаф, м. Дніпро
«Був на рідній землі…»
02.09.2025|Віктор Вербич
Книга долі Федора Литвинюка: ціна вибору
01.09.2025|Василь Пазинич, поет, фізик-математик, член НСПУ, м. Суми
Одухотворений мегавулкан мезозойської ери
25.08.2025|Ярослав Поліщук
Шалений вертеп
25.08.2025|Ігор Зіньчук
Правди мало не буває
18.08.2025|Володимир Гладишев
«НЕМОВ СТОЛІТЬ НЕБАЧЕНИХ ВЕСНА – ПЕРЕД ОЧИМА СХОДИТЬ УКРАЇНА»
12.08.2025|Тетяна Торак, м. Івано-Франківськ
Полтавська хоку-центричність
07.08.2025|Ігор Чорний
Роки минають за роками…
06.08.2025|Ярослав Поліщук
Снити про щастя
06.08.2025|Валентина Семеняк, письменниця
Час читати Ганзенка
Головна\Події\Зустрічі

Події

18.10.2011|14:32|Буквоїд

Анатолій Дністровий: «Книгарням загрожує те саме, що й магазинам мобільних телефонів»

15 жовтня в Тернополі під час зустрічі з читачами в книгарні «Дім книги» (вул. Коперника, 1) видавництва «Навчальна книга Богдан» письменник і PR-директор видавництва «Грані-Т»Анатолій Дністровийзаявив, що сучасна українська книга, її виробництво та креативний супровід все більше залежатимуть від нових інформаційних та соціокультурних умов і трендів.

«По-перше, треба розуміти, що з кожним роком зростає кількість пропозицій, що робить українського споживача все вибагливішим до новинок і вимогливішим до виробників книги. По-друге, протягом кількох останніх років помітна динаміка зростання популярності електронної книжки. А це також робить серйозний виклик, як власне традиційним видавцям і книгодрукарям, так і традиційним книгорозповсюджувачам» - зауважив Дністровий.

На його думку, українські книгарні, які загалом працюють за старими і допотопними схемами та моделями, в таких умовах просто не витримають конкуренції. Непрогнозоване підвищення «накрутки» на книжку, що інколи заскакує за 100 відсотків, - це вже перший симптом агонії наших книгарень. Це серйозно б´є по гаманцеві споживача. «Книгарням загрожує те саме, що й магазинам мобільних телефонів. Люди будуть до них ходити, щоб тільки дивитися на новинки, а не купувати їх. Ми ж знаємо, що є демократичніші за цінами місця купівлі-продажу, хоча б інтернет. І це лише початок процесу. Щоб вижити в таких умовах - українська книгарня повинна серйозно реорганізуватися, стати партнером видавця друкованої книжки, а не тупо використовувати його, як свого інвестора» - наголосив письменник.У контексті розмови про майбутнє української дитячої книжки, Анатолій Дністровий звернув увагу на досвід видавництва «Грані-Т». Він зауважив, що процес підготовки та формування друкованої дитячої книжки все більше повинен набувати ексклюзивності. «Йдеться про те, що виробництво книги - це тільки в останню чергу виробництво товару, який потрібно збути. Передусім - це висока естетика: складний і динамічний творчий процес як співучасть різних ділянок роботи - видавця, автора, художника, дизайнера, навіть включно з інформаційним та піар супроводом. Це цілий оркестр - командна гра вищого ґатунку» - підсумував PR-директор видавництва «Грані-Т».

Інформація: Грані-Т    



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus


Партнери