
Re: цензії
- 15.05.2025|Ігор ЧорнийПірнути в добу романтизму
- 14.05.2025|Валентина Семеняк, письменницяМіцний сплав зримої краси строф
- 07.05.2025|Оксана ЛозоваТе, що «струною зачіпає за живе»
- 07.05.2025|Віктор ВербичЗбиткування над віршами: тандем поета й художниці
- 07.05.2025|Ігор ЧорнийЖиття на картку
- 28.04.2025|Ігор ЗіньчукЗаборонене кохання
- 24.04.2025|Вероніка Чекалюк, науковець, кандидат наук із соціальних комунікацій«До співу пташок» Олега Кришталя як наука одкровення
- 21.04.2025|Тарас Кремінь, кандидат філологічних наук, Уповноважений із захисту державної мовиДжерела мови російського тоталітаризму
- 18.04.2025|Ігор ЗіньчукРоман про бібліотеку, як джерело знань
- 18.04.2025|Валентина Семеняк, письменницяЗа кожним рядком – безмежний світ думок і почуттів
Видавничі новинки
- Тетяна Висоцька. «Увага, ти в ефірі!»Книги | Буквоїд
- Христина Лукащук. «Насіння кмину»Книги | Буквоїд
- Тетяна Трощинська. «Любов не минає. Щоденник мами, що втратила сина»Проза | Буквоїд
- Петро Панч. «Голубі ешелони»Проза | Буквоїд
- Олександр Клименко. "Метапрозорість"Книги | Буквоїд
- Семенова Юлія. "Well Done"Книги | Буквоїд
- Микола Мартинюк. «Розбишацькі рими»Дитяча книга | Буквоїд
- Ніна Горик. «Дорога честі»Книги | Буквоїд
- Еліна Заржицька. «Читанка-ЧОМУчка». 7+Дитяча книга | Буквоїд
- Мистецтво творення іміджу.Книги | Дарина Грабова
Літературний дайджест
Навігатор для майбутнього видавця
Кандидат філософських наук, доцент кафедри видавничої справи і редагування Інституту журналістики Київського національного університету ім. Т. Шевченка Василь Теремко підготував і випустив у світ одразу два навчальні посібники видавничої тематики.
Видавничий маркетинг: Навч. посіб./В.Теремко. – К.: Академвидав, 2009. – 272 с.
Основні засади видавничого бізнесу: Навч. посіб./В.Теремко. – К.: Академвидав, 2009. – 140 с.
Найкраще розглядати ці книжки в комплексі. По-перше, вони вийшли майже одночасно. По-друге, чи так склалося, чи то так задумано, але обидва посібники доповнюють один одного: якщо виникають якісь питання при читанні одного, їх легко можна знайти в іншому.
У посібнику «Видавничий маркетинг» автор пропонує кожному, хто цікавиться видавничою справою як бізнесом, самотужки пройти шлях від самої суті маркетингу і його специфіки у видавничій сфері до методів впровадження вдалої видавничої стратегії. Популярно розкриваються питання про методи маркетингових досліджень у галузі книговидання, види і реалізації рекламних кампаній, подано аналіз асортименту видань. Оком професійного маркетолога автор намагається охопити всі етапи, відкрити всі потаємні двері в маркетинговій науці. Багато уваги приділяється аналізу клієнтів, видань, критеріїв оцінки – книга в першу чергу вчить аналізувати сприйняте, робити висновки. Не забув автор і про редакційно-видавничу підготовку видань та про інтегровані засоби маркетингових
комунікацій видавництва.
Важливим аспектом видання є те, що до будь-якого опису або аналізу тут додається вдалий приклад із досвіду вітчизняних і зарубіжних видавництв та видавничих організацій. Причому книга є навігатором як для студента, так і для самостійного вивчення дисципліни, адже структурована так, що почати можна з будь-якого параграфу. До того ж вона написана просто й доступно, без зайвих термінологічних нагромаджень. Книга немов намагається бути другом і порадником.
Багато спільно у «Видавничому маркетингу» з іншою книгою В. Теремка – «Основні засади видавничого бізнесу». Деякі провідні аспекти в обох виданнях перегукуються, однак основна увага в другому посібнику приділяється методам, особливостям і ризикам у видавничому бізнесі. І знову тут на допомогу приходить “фірмове теремківське” вміння говорити коротко і посутньо. Хоча посібник вміщується всього на 140 сторінках, тут можна знайти і означення основних видавничих термінів, і приклади, і характеристику факторів успіху в даному виді бізнесу.
Опрацювання цих посібників не втомлює – адже викладення текстового матеріалу динамічне, а акцентування основних аспектів за допомогою шрифтів полегшує сприйняття інформації. Тож той, хто хоче опанувати ази книжкового бізнесу, може сміливо звертатися до цих книг. Безперечно, вони стануть у нагоді й зорієнтують у вивченні видавничої справи.
Юлія Колесник
Коментарі
Останні події
- 15.05.2025|10:47Літературний конкурс малої прози імені Івана Чендея оголосив довгі списки 2025 року
- 14.05.2025|19:0212-й Чілдрен Кінофест оголосив програму
- 14.05.2025|10:35Аудіовистава «Повернення» — новий проєкт театру Франца Кафки про пам’ять і дружбу
- 14.05.2025|10:29У Лондоні презентували проєкт української військової поезії «Збиті рими»
- 14.05.2025|10:05Оливки у борщі, риба зі щавлем та водка на бузку: у Луцьку обговорювали і куштували їжу часів Гетьманщини
- 14.05.2025|09:57«Основи» видають першу повну збірку фотографій з однойменної мистецької серії Саші Курмаза
- 09.05.2025|12:40У Києві презентують поетичну збірку Сергія «Колоса» Мартинюка «Політика памʼяті»
- 09.05.2025|12:34Вірші Грицька Чубая у виконанні акторів Львівського театру імені Франца Кафки
- 07.05.2025|11:45Meridian Czernowitz видає першу поетичну книжку Юлії Паєвської (Тайри) – «Наживо»
- 07.05.2025|11:42Місця та біографії, які руйнує Росія. У Києві презентують книжку «Контурні карти пам’яті»