
Re: цензії
- 16.07.2025|Тетяна Качак, літературознавиця, докторка філологічних наук, професорка Прикарпатського національного університету імені Василя СтефаникаПравда про УПА в підлітковому романі Галини Пагутяк
- 10.07.2025|Дана Пінчевська"Щасливі ті люди, природа яких узгоджується з їхнім родом занять"
- 10.07.2025|Володимир СердюкАнтивоєнна сатира Володимира Даниленка «Та, що тримає небо»
- 27.06.2025|Ірина Фотуйма"Коні не винні" або Хроніка одного щастя
- 26.06.2025|Михайло ЖайворонЖитомирський текст Петра Білоуса
- 25.06.2025|Віктор ВербичПро що промовляють «Вартові руїни» Оксани Забужко
- 25.06.2025|Ігор ЗіньчукБажання вижити
- 22.06.2025|Володимир ДаниленкоКазка Галини Пагутяк «Юрчик-Змієборець» як алегорія про війну, в якій ми живемо
- 17.06.2025|Ігор ЧорнийОбгорнена сумом смертельним душа моя
- 13.06.2025|Тетяна Качак, літературознавиця, докторка філологічних наук, професорка Прикарпатського національного університету імені Василя СтефаникаЗвичайний читач, який став незвичайним поетом
Видавничі новинки
- Джон Ґвінн. "Лють Богів"Проза | Буквоїд
- Дженніфер Сейнт. "Аталанта"Проза | Буквоїд
- Вероніка Чекалюк. «Діамантова змійка»Проза | Буквоїд
- Джон Ґвінн. "Голод Богів"Книги | Буквоїд
- Олеся Лужецька. "У тебе є ти!"Проза | Буквоїд
- Крістофер Паоліні. "Сон у морі зірок"Проза | Буквоїд
- Дженніфер Сейнт. "Електра"Книги | Буквоїд
- Павло Шикін. "Пітон та інші хлопці"Книги | Буквоїд
- Книга Анни Грувер «Вільний у полоні» — жива розмова з Ігорем Козловським, яка триває попри смертьКниги | Буквоїд
- Тесла покохав ЧорногоруКниги | Буквоїд
Літературний дайджест
Навігатор для майбутнього видавця
Кандидат філософських наук, доцент кафедри видавничої справи і редагування Інституту журналістики Київського національного університету ім. Т. Шевченка Василь Теремко підготував і випустив у світ одразу два навчальні посібники видавничої тематики.
Видавничий маркетинг: Навч. посіб./В.Теремко. – К.: Академвидав, 2009. – 272 с.
Основні засади видавничого бізнесу: Навч. посіб./В.Теремко. – К.: Академвидав, 2009. – 140 с.
Найкраще розглядати ці книжки в комплексі. По-перше, вони вийшли майже одночасно. По-друге, чи так склалося, чи то так задумано, але обидва посібники доповнюють один одного: якщо виникають якісь питання при читанні одного, їх легко можна знайти в іншому.
У посібнику «Видавничий маркетинг» автор пропонує кожному, хто цікавиться видавничою справою як бізнесом, самотужки пройти шлях від самої суті маркетингу і його специфіки у видавничій сфері до методів впровадження вдалої видавничої стратегії. Популярно розкриваються питання про методи маркетингових досліджень у галузі книговидання, види і реалізації рекламних кампаній, подано аналіз асортименту видань. Оком професійного маркетолога автор намагається охопити всі етапи, відкрити всі потаємні двері в маркетинговій науці. Багато уваги приділяється аналізу клієнтів, видань, критеріїв оцінки – книга в першу чергу вчить аналізувати сприйняте, робити висновки. Не забув автор і про редакційно-видавничу підготовку видань та про інтегровані засоби маркетингових
комунікацій видавництва.
Важливим аспектом видання є те, що до будь-якого опису або аналізу тут додається вдалий приклад із досвіду вітчизняних і зарубіжних видавництв та видавничих організацій. Причому книга є навігатором як для студента, так і для самостійного вивчення дисципліни, адже структурована так, що почати можна з будь-якого параграфу. До того ж вона написана просто й доступно, без зайвих термінологічних нагромаджень. Книга немов намагається бути другом і порадником.
Багато спільно у «Видавничому маркетингу» з іншою книгою В. Теремка – «Основні засади видавничого бізнесу». Деякі провідні аспекти в обох виданнях перегукуються, однак основна увага в другому посібнику приділяється методам, особливостям і ризикам у видавничому бізнесі. І знову тут на допомогу приходить “фірмове теремківське” вміння говорити коротко і посутньо. Хоча посібник вміщується всього на 140 сторінках, тут можна знайти і означення основних видавничих термінів, і приклади, і характеристику факторів успіху в даному виді бізнесу.
Опрацювання цих посібників не втомлює – адже викладення текстового матеріалу динамічне, а акцентування основних аспектів за допомогою шрифтів полегшує сприйняття інформації. Тож той, хто хоче опанувати ази книжкового бізнесу, може сміливо звертатися до цих книг. Безперечно, вони стануть у нагоді й зорієнтують у вивченні видавничої справи.
Юлія Колесник
Коментарі
Останні події
- 14.07.2025|09:21V Міжнародний літературний фестиваль «Фронтера» презентує цьогорічну програму
- 11.07.2025|10:28Оголошено конкурс на літературну премію імені Богдана-Ігоря Антонича “Привітання життя”
- 10.07.2025|23:18«Не народжені для війни»: у Києві презентують нову книжку Артема Чапая
- 08.07.2025|18:17Нова Facebook-група "Люблю читати українське" запрошує поціновувачів вітчизняної літератури
- 01.07.2025|21:38Артур Дронь анонсував вихід нової книги "Гемінґвей нічого не знає": збірка свідчень про війну та життя
- 01.07.2025|18:02Сергію Жадану присуджено австрійську державну премію з європейської літератури
- 01.07.2025|08:53"Дикий Захід" Павла Казаріна тепер польською: Автор дякує за "довге життя" книги, що виявилась пророчою
- 01.07.2025|08:37«Родовід» перевидає «З країни рижу та опію» Софії Яблонської
- 01.07.2025|08:14Мартин Якуб презентував у Житомирі психологічний детектив "Гріх на душу"
- 01.07.2025|06:34ТОП-10 книг ВСЛ за червень 2025 року