Re: цензії

03.09.2025|Ольга Шаф, м. Дніпро
«Був на рідній землі…»
02.09.2025|Віктор Вербич
Книга долі Федора Литвинюка: ціна вибору
01.09.2025|Василь Пазинич, поет, фізик-математик, член НСПУ, м. Суми
Одухотворений мегавулкан мезозойської ери
25.08.2025|Ярослав Поліщук
Шалений вертеп
25.08.2025|Ігор Зіньчук
Правди мало не буває
18.08.2025|Володимир Гладишев
«НЕМОВ СТОЛІТЬ НЕБАЧЕНИХ ВЕСНА – ПЕРЕД ОЧИМА СХОДИТЬ УКРАЇНА»
12.08.2025|Тетяна Торак, м. Івано-Франківськ
Полтавська хоку-центричність
07.08.2025|Ігор Чорний
Роки минають за роками…
06.08.2025|Ярослав Поліщук
Снити про щастя
06.08.2025|Валентина Семеняк, письменниця
Час читати Ганзенка

Літературний дайджест

15.02.2016|10:45|"День"

Як все починалось?

У видавництві «Родовід» з’явився альбом «Рухомий пейзаж: мистецтво України між революцією і війною».

До нього ввійшли твори сучасних українських художників (насамперед — фотографів), пов’язані з тематикою Майдану та війни на сході, а також інтерв’ю з ними про їхнє розуміння мистецтва, трактування сучасної суспільно-політичної ситуації в Україні. Альбом у двох варіантах — французько-російсько-українському та англійсько-російсько-українському.

Автори ідеї та упорядники — дослідниця мистецтва Наталія Чермалих і французько-канадський галерист і меценат П’єр-Лоран Булле.

Книжка складається із двох частин — візуальної і текстової. З одного боку, це альбом із роботами українських художників різних поколінь: Влади Ралко, Микити Кадана, Сергія Браткова, Микити Шаленого, Марі Басташевскі, Євгенії Бєлорусець, Алевтини Кахідзе, Олександра Глядєлова, групи «Шило» тощо. До другої частини видання ввійшли розмови з художниками, записані Наталею Чермалих протягом 2014—2015 рр.

Роль ілюстрацій структуризації та емблематики відіграють інтерв’ю з авторами. Часто ці розмови позначені цікавими міркуваннями про теорію і практику мистецтва. Зрештою, завжди — насичені дуже індивідуальними й у тому чи іншому сенсі уважними думками про соціальну ситуацію в сучасній Україні, про якісь вузлові моменти свого бачення її історії. Розбіжність в останніх — величезна: від розповідей про мовчазне пасивне несприйняття радянської влади батьками до зізнання, що слово «Україна» довелося вперше почути фактично в момент здобуття незалежності. А таке розмаїття лише сприяє вищому рівню репрезентативності альбому. Репрезентативності в питаннях мистецтва, суспільства й України.

Олег Коцарев



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus


Партнери