Re: цензії

27.10.2025|Ігор Чорний
Пекло в раю
20.10.2025|Оксана Акіменко. ПроКниги. Що почитати?
Котел, в якому вариться зілля
19.10.2025|Ігор Фарина, письменник, м. Шумськ на Тернопіллі
Побачити себе в люстерці часу
19.10.2025|Ігор Чорний
Ковбої, футболісти й терористи
19.10.2025|Марія Кравчук
Третій армійський корпус представляє казку Володимира Даниленка «Цур і Пек»
18.10.2025|Тетяна Торак, м. Івано-Франківськ
«Кожен наступний політ може стати останнім...»
16.10.2025|Наталія Поліщук, письменниця, членкиня НСПУ
Фантастичне й реальне, а також метафора «кришталевого світу» в оповіданні Катерини Фріас «Un anillo misterioso» («Містичний перстень») зі збірки «За синіми і жовтими гардинами» (2025), Іспанія
16.10.2025|Тетяна Торак, м. Івано-Франківськ
Поети помирають уранці
08.10.2025|Тетяна Торак, м. Івано-Франківськ
Зазирнути в задзеркалля
06.10.2025|Ігор Зіньчук
Цікаві історії звичайних слів

Літературний дайджест

22.02.2018|12:05|Друг читача

«Люди чи прибуток». Відповідь однозначна

Піддатися спокусі легкого збагачення чи подумати про людей— миопиняємося перед таким вибором чинещодня.

З палітурки книги на читача дивиться око з купюри, а слово «прибуток» золоте і яскраве поруч з темним і непримітним словом «люди». Книга Дейла Партриджа пояснює, чому, зробивши ставку на людей, ви тільки виграєте.

«Дейл усвідомив, що для того, аби розв’язати великі проблеми, треба ставити великі питання. Його рішення не лише захопливі — вони практичні та потужні. Цю книжку слід прочитати кожному амбітному підприємцеві»Адам Браун, засновник Pencils of Promise та автор однойменного бестселера за версією New York Times.

Зокрема автор розповідає, чому «капіталізм» у наших реаліях — лайливе слово та як перейти на свідому версію капіталізму, де підприємці не тільки женуться за прибутком, а й дбають про людей. Дейл Партридж описує цикл життя пересічного підприємства, щоб окреслити найголовніші етапи його існування.

4 Ери існування компанії

Автор показує, де компанії гинуть, а де постають із попелу, як Фенікс, оновлені. Вони проходять Еру Чесності, Еру Ефективності, Еру Обману та Еру Вибачення. Дейл наводить чуттєві приклади тих підприємств, де ми щодня купуємо товари — Apple, Nike, McDonalds. Чи впевненні Ви, що вони ніколи не ставили власні гроші понад зарплатню співробітника? Не намагалися підвищити ціни й зекономити на якості? Врешті-решт, ніхто з них не був поганим із самого початку: компанії втратили ключові цінності у період свого існування. Автор показує, де та що вони зробили не так. «Жодна маркетингова стратегія чи бізнесова тактика ніколи не справить більшого впливу, ніж турбота про людей. У цій книжці Дейл розкриває секрет будь-якої надзвичайно успішної компанії»

Джонні Ерл, засновник Johnny Cupcakes.

Цей постулат автор застосував на практиці — так з’явилася компанія Дейла Партриджа Sevenly. Якось він подумав, що непогано було б робити речі, з кожної проданої одиниці яких 7 доларів ішли б на благодійність. За допомогою такої концепції компанія висвітлила проблему торгівлі людьми в Південно-Східній Азії, допомогла із всиновленням дітей із синдромом Дауна в Росії та видобуванням чистої води на Гаїті. Sevenly віддала благодійним установам в усьому світі понад 4 мільйони доларів, жертвуючи всього 7 доларів із кожного продажу.

7 цінностей успішного підприємця

Автор стверджує, що підприємцю потрібно 7 ключових цінностей, аби не тільки заробляти гроші, а й добре ладнати з людьми. Він наводить приклади, де наголошує:

люди мають значення,правда перемагає,прозорість звільняє,справжність приваблює,якість говорить сама за себе,щедрість винагороджує,відвага підтримує.

Дейл Партридж закликає не боятися змін, щоб страх перед ними не позбавив вас можливості втілити свою мрію. Добро — ось що насправді важливо. Ним треба жити й ділитися, його необхідно започатковувати, але пам’ятати, що навіть щось добре може зіпсуватися. Дейл розповідає, як уникнути цього псування.

Партридж наголошує, що в бізнесі головний не підприємець, а споживач. Саме він вирішує, яка компанія продовжить існування, а яка загине. Який товар завтра буде в магазині, а який знімуть із виробництва. Автор закликає купувати тільки добре: «Щоб створити світ, де людей цінують вище за прибуток, необхідно застосувати добрий підхід і стати споживачами, що купують із наміром».

Так само Дейл Партридж цінує читача, бо він має значення. Його час — тобто ваш час — має значення. Саме тому ця книга не складається з 500 сторінок, аби підвищити її роздрібну ціну, а ледве перевищує 30 000 слів. Автор описує найголовніше, уникаючи плутанини й спираючись на реальні дані. Навіть цитати в тексті виведено на окремі сторінки, щоб читачеві було нескладно їх віднайти. «Я вірю: ми можемо купувати краще, керувати краще й бути кращими, якщо дотримуватимемося на ринку певних переконань та практик. Разом ми спроможні створити ще прекрасніший світ, ніж можемо собі уявити»

Дейл Партридж, автор «Люди чи прибуток».

Любов Цибрій



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus

Останні події

27.10.2025|11:20
10 причин відвідати фестиваль «Земля Поетів» у Львові
26.10.2025|08:07
У Львові відбудеться презентація однієї з найпомітніших книг сучасної воєнної прози: «Гемінґвей нічого не знає» Артура Дроня
25.10.2025|11:58
Як підготуватися до Радіодиктанту національної єдности - поради від філологині Інни Літвінової
25.10.2025|11:51
У Львові вручили премію імені Богдана Ігоря Антонича 2025 року
21.10.2025|11:27
У Луцьку презентували посібник із доступності для культурних подій
21.10.2025|09:36
Любомир Стринаглюк презентує у Львові збірку поезії «Докричатися до живих»
20.10.2025|18:59
Коти, книжки й доброта: у Києві проведуть благодійну зустріч із притулком «Мурчики» і презентують «Таємничий світ котів»
20.10.2025|15:43
Роман «Укриття» Людмили Петрушко: гімн добру і силі духу
19.10.2025|19:30
«Їжа як комунікація»: У Відні презентували книги Вероніки Чекалюк
19.10.2025|10:54
Поети творять націю: у Львові 8-9 листопада відбудеться II Міжнародний фестиваль «Земля Поетів»


Партнери