Re: цензії

08.11.2025|Тетяна Торак, м. Івано-Франківськ
Світлойменність
05.11.2025|Віктор Вербич
Коли життя і як пейзаж, і як смерть
Галичани та духи мертвих: історія одного порозуміння
04.11.2025|Надія Гаврилюк
“Перетворює затамування на захват”: поезія Богуслава Поляка
03.11.2025|Тетяна Торак, м. Івано-Франківськ
Іспит на справжність
02.11.2025|Богдан Смоляк
Захисник Істин
31.10.2025|Володимир Краснодемський, журналіст, Лозанна, Швейцарія
Як змосковлювали ментальність українців
30.10.2025|Тетяна Торак, м. Івано-Франківськ
Художній простір поезії Мирослава Аронця
27.10.2025|Ігор Чорний
Пекло в раю
20.10.2025|Оксана Акіменко. ПроКниги. Що почитати?
Котел, в якому вариться зілля
Головна\Події\Інтернет

Події

04.12.2009|22:23|Буквоїд

Найбільше у російській мережі купляють книжки

Серед покупок, які російські користувачі здійснюють через Інтернет, переважають книги.

Це з´ясувалося в ході опитування, яке проводилося в рамках дослідження особливостей споживчої поведінки інтернет-користувачів компанією PricewaterhouseCoopers (PwC). У жовтні 2009 року було опитано 2 тисячі користувачів глобальної мережі в 11 найбільших містах Росії: Москві, Санкт-Петербурзі, Єкатеринбурзі, Казані, Нижньому Новгороді, Новосибірську, Омську, Ростові-на-Дону, Самарі, Уфі, Челябінську.

Хоча б один раз покупку в Інтернеті здійснили 80% опитаних, у столиці цей показник сягає 87%. За результатами опитування, книги посідають перше місце серед товарів, які опитані купували за допомогою мережі - 46%. Дещо поступаються побутова електронна техніка (40%), далі йдуть комп´ютери, ПЗ (35%), косметика, парфумерія (31%) та інші товари.

У низці переваг онлайн-шопінгу опитані виділяють економію часу (74%), доставку додому (65%), можливість уникнути суєти традиційних магазинів (61%), цілодобовий режим роботи (58%), можливість знайти товар, відсутній в традиційних магазинах ( 55%) тощо. 59% учасників опитування вважають за краще оплачувати покупки готівкою кур´єру, майже половина користується електронними платіжними системами.

До речі, як з´ясувалося, російська інтернет-аудиторія досить лояльно ставиться до отримання рекламної інформації про маркетингові акції та новинки. 66% користувачів мережі вважають за краще отримувати таку інформацію по електронній пошті, 26% - через соціальні мережі і лише 17% заявили, що не бажають отримувати її зовсім. 

Інформація: Pro-books



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus

Останні події

13.11.2025|11:20
Фініш! Макс Кідрук завершив роботу над романом «Колапс»
08.11.2025|16:51
«Поети творять націю»: У Львові стартував II Міжнародний фестиваль «Земля Поетів»
05.11.2025|18:42
«Столик з видом на Кремль»: до Луцька завітає один із найвідоміших журналістів сучасної Польщі
04.11.2025|10:54
Слова загублені й віднайдені: розмова про фемінізм в житті й літературі
03.11.2025|18:29
Оголошено довгий список номінантів на Премію імені Юрія Шевельова 2025: 13 видань змагаються за звання найкращої книжки есеїстики
03.11.2025|10:42
"Старий Лев" запрошує на майстер-клас з наукових експериментів за книгою "Енергія. Наука довкола нас"
03.11.2025|10:28
Юлія Чернінька презентує «Бестселер у борг» в Івано-Франківську
02.11.2025|09:55
У Львові вийшов 7-й том Антології патріотичної поезії «ВИБУХОВІ СЛОВА»
30.10.2025|12:41
Юний феномен: 12-річний Ілля Отрошенко із Сум став наймолодшим автором трилогії в Україні
30.10.2025|12:32
Фантастичні результати «єКниги»: 359 тисяч проданих книг та 200 тисяч молодих читачів за три квартали 2025 року


Партнери