Re: цензії

03.09.2025|Ольга Шаф, м. Дніпро
«Був на рідній землі…»
02.09.2025|Віктор Вербич
Книга долі Федора Литвинюка: ціна вибору
01.09.2025|Василь Пазинич, поет, фізик-математик, член НСПУ, м. Суми
Одухотворений мегавулкан мезозойської ери
25.08.2025|Ярослав Поліщук
Шалений вертеп
25.08.2025|Ігор Зіньчук
Правди мало не буває
18.08.2025|Володимир Гладишев
«НЕМОВ СТОЛІТЬ НЕБАЧЕНИХ ВЕСНА – ПЕРЕД ОЧИМА СХОДИТЬ УКРАЇНА»
12.08.2025|Тетяна Торак, м. Івано-Франківськ
Полтавська хоку-центричність
07.08.2025|Ігор Чорний
Роки минають за роками…
06.08.2025|Ярослав Поліщук
Снити про щастя
06.08.2025|Валентина Семеняк, письменниця
Час читати Ганзенка
Головна\Події\Інтернет

Події

04.12.2009|22:23|Буквоїд

Найбільше у російській мережі купляють книжки

Серед покупок, які російські користувачі здійснюють через Інтернет, переважають книги.

Це з´ясувалося в ході опитування, яке проводилося в рамках дослідження особливостей споживчої поведінки інтернет-користувачів компанією PricewaterhouseCoopers (PwC). У жовтні 2009 року було опитано 2 тисячі користувачів глобальної мережі в 11 найбільших містах Росії: Москві, Санкт-Петербурзі, Єкатеринбурзі, Казані, Нижньому Новгороді, Новосибірську, Омську, Ростові-на-Дону, Самарі, Уфі, Челябінську.

Хоча б один раз покупку в Інтернеті здійснили 80% опитаних, у столиці цей показник сягає 87%. За результатами опитування, книги посідають перше місце серед товарів, які опитані купували за допомогою мережі - 46%. Дещо поступаються побутова електронна техніка (40%), далі йдуть комп´ютери, ПЗ (35%), косметика, парфумерія (31%) та інші товари.

У низці переваг онлайн-шопінгу опитані виділяють економію часу (74%), доставку додому (65%), можливість уникнути суєти традиційних магазинів (61%), цілодобовий режим роботи (58%), можливість знайти товар, відсутній в традиційних магазинах ( 55%) тощо. 59% учасників опитування вважають за краще оплачувати покупки готівкою кур´єру, майже половина користується електронними платіжними системами.

До речі, як з´ясувалося, російська інтернет-аудиторія досить лояльно ставиться до отримання рекламної інформації про маркетингові акції та новинки. 66% користувачів мережі вважають за краще отримувати таку інформацію по електронній пошті, 26% - через соціальні мережі і лише 17% заявили, що не бажають отримувати її зовсім. 

Інформація: Pro-books



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus


Партнери