Re: цензії

15.05.2025|Ігор Чорний
Пірнути в добу романтизму
14.05.2025|Валентина Семеняк, письменниця
Міцний сплав зримої краси строф
07.05.2025|Оксана Лозова
Те, що «струною зачіпає за живе»
07.05.2025|Віктор Вербич
Збиткування над віршами: тандем поета й художниці
07.05.2025|Ігор Чорний
Життя на картку
28.04.2025|Ігор Зіньчук
Заборонене кохання
24.04.2025|Вероніка Чекалюк, науковець, кандидат наук із соціальних комунікацій
«До співу пташок» Олега Кришталя як наука одкровення
21.04.2025|Тарас Кремінь, кандидат філологічних наук, Уповноважений із захисту державної мови
Джерела мови російського тоталітаризму
18.04.2025|Ігор Зіньчук
Роман про бібліотеку, як джерело знань
18.04.2025|Валентина Семеняк, письменниця
За кожним рядком – безмежний світ думок і почуттів
Головна\Події\Інтернет

Події

04.12.2009|22:23|Буквоїд

Найбільше у російській мережі купляють книжки

Серед покупок, які російські користувачі здійснюють через Інтернет, переважають книги.

Це з´ясувалося в ході опитування, яке проводилося в рамках дослідження особливостей споживчої поведінки інтернет-користувачів компанією PricewaterhouseCoopers (PwC). У жовтні 2009 року було опитано 2 тисячі користувачів глобальної мережі в 11 найбільших містах Росії: Москві, Санкт-Петербурзі, Єкатеринбурзі, Казані, Нижньому Новгороді, Новосибірську, Омську, Ростові-на-Дону, Самарі, Уфі, Челябінську.

Хоча б один раз покупку в Інтернеті здійснили 80% опитаних, у столиці цей показник сягає 87%. За результатами опитування, книги посідають перше місце серед товарів, які опитані купували за допомогою мережі - 46%. Дещо поступаються побутова електронна техніка (40%), далі йдуть комп´ютери, ПЗ (35%), косметика, парфумерія (31%) та інші товари.

У низці переваг онлайн-шопінгу опитані виділяють економію часу (74%), доставку додому (65%), можливість уникнути суєти традиційних магазинів (61%), цілодобовий режим роботи (58%), можливість знайти товар, відсутній в традиційних магазинах ( 55%) тощо. 59% учасників опитування вважають за краще оплачувати покупки готівкою кур´єру, майже половина користується електронними платіжними системами.

До речі, як з´ясувалося, російська інтернет-аудиторія досить лояльно ставиться до отримання рекламної інформації про маркетингові акції та новинки. 66% користувачів мережі вважають за краще отримувати таку інформацію по електронній пошті, 26% - через соціальні мережі і лише 17% заявили, що не бажають отримувати її зовсім. 

Інформація: Pro-books



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus

Останні події

15.05.2025|10:47
Літературний конкурс малої прози імені Івана Чендея оголосив довгі списки 2025 року
14.05.2025|19:02
12-й Чілдрен Кінофест оголосив програму
14.05.2025|10:35
Аудіовистава «Повернення» — новий проєкт театру Франца Кафки про пам’ять і дружбу
14.05.2025|10:29
У Лондоні презентували проєкт української військової поезії «Збиті рими»
14.05.2025|10:05
Оливки у борщі, риба зі щавлем та водка на бузку: у Луцьку обговорювали і куштували їжу часів Гетьманщини
14.05.2025|09:57
«Основи» видають першу повну збірку фотографій з однойменної мистецької серії Саші Курмаза
09.05.2025|12:40
У Києві презентують поетичну збірку Сергія «Колоса» Мартинюка «Політика памʼяті»
09.05.2025|12:34
Вірші Грицька Чубая у виконанні акторів Львівського театру імені Франца Кафки
07.05.2025|11:45
Meridian Czernowitz видає першу поетичну книжку Юлії Паєвської (Тайри) – «Наживо»
07.05.2025|11:42
Місця та біографії, які руйнує Росія. У Києві презентують книжку «Контурні карти пам’яті»


Партнери