Re: цензії

21.11.2025|Тарас Кремінь, кандидат філологічних наук
Світлотіні свободи
18.11.2025|Ігор Чорний
У мерехтінні зірки Алатир
17.11.2025|Ігор Зіньчук
Темні закутки минулого
Лірика поліської мавки
08.11.2025|Тетяна Торак, м. Івано-Франківськ
Світлойменність
05.11.2025|Віктор Вербич
Коли життя і як пейзаж, і як смерть
Галичани та духи мертвих: історія одного порозуміння
04.11.2025|Надія Гаврилюк
“Перетворює затамування на захват”: поезія Богуслава Поляка
03.11.2025|Тетяна Торак, м. Івано-Франківськ
Іспит на справжність
02.11.2025|Богдан Смоляк
Захисник Істин
Головна\Події\Фестивалі

Події

16.04.2013|07:33|Буквоїд

Оголошено переможців Першого фестивалю книжкової реклами «Клепка;-)»

У рамках весняної книжкової виставки «МЕДВІН» у Києві пройшов перший фестиваль книжкової реклами «Клепка», на якому обрали найкращі роботи у таких номінаціях: графічна реклама (поліграфія, інтернет-банери), відео-реклама (бук-трейлери, ролики), вільний стиль (акції, тури, кампанії, флеш-моби) та книжкова обкладинка (як ефективний інструмент реклами).

Кращою роботою в номінації «Книжкова обкладинка» визнана обкладинка книги Піта Брауна «Зустрінемось у пабі. Історія пивної культури», зроблена компанією PR-Prime для ТМ «Львівське» в рамках реалізації корпоративних видавничих проектів компанії «Славутич», Carlsberg Group. Автори роботи: Ксенія Мацкевич (Сладкевич), Петро Мацкевич, Тимофій Садченко. Обкладинку можна побачити тут: http://pr-prime.com/photos/27746-realzovan-vidavnich-proekti

Кращим буктрейлером обрали відео до книги «Бот» Максима Кідрука. У номінації «Вільний стиль» нагородили Олега Шинкаренко за відео-репортаж з презентації книги Михайла Бриниха «Хрустальна свиноферма». У номінації «Графічна реклама» переможцем назване Видавництво «Клуб Сімейного Дозвілля» за дизайн рекламної закладки книги Наталки Сняданко «Гербарій коханців».

Крім чотирьох основних номінацій, у конкурсі також було створено відзнаку Студентського журі та Приз глядацьких симпатій (за роботи голосували у соцмережах). Обидві відзнаки отримав Олександр Фразе-Фразенко за дизайн афіші книги Марини Рибалко «Подорож туди, де сніг» («Видавництво Старого Лева») - відзнаку Студентського журі, а за буктрейлер на книгу Тетяни Щербаченко «Як не заблукати в павутині» («Видавництво Старого Лева») - Приз глядацьких симпатій.

Нагадаємо, що засновниками фестивалю книжкової реклами «Клепка» стали: Інститут реклами, виставкова компанія «Медвін», книжковий портал «Друг Читача» та Спілка Рекламістів.

Фото: Друг читача



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus

Останні події

17.11.2025|15:32
«Основи» готують до друку «Бард і його світ: як Шекспір став Шекспіром» Стівена Ґрінблатта
17.11.2025|10:29
Для тих, хто живе словом
17.11.2025|10:25
У «Видавництві 21» вийшла друком збірка пʼєс сучасного класика Володимира Діброви
16.11.2025|10:55
У Києві провели акцію «Порожні стільці» на підтримку незаконно ув’язнених, полонених та зниклих безвісти журналістів та митців
13.11.2025|11:20
Фініш! Макс Кідрук завершив роботу над романом «Колапс»
08.11.2025|16:51
«Поети творять націю»: У Львові стартував II Міжнародний фестиваль «Земля Поетів»
05.11.2025|18:42
«Столик з видом на Кремль»: до Луцька завітає один із найвідоміших журналістів сучасної Польщі
04.11.2025|10:54
Слова загублені й віднайдені: розмова про фемінізм в житті й літературі
03.11.2025|18:29
Оголошено довгий список номінантів на Премію імені Юрія Шевельова 2025: 13 видань змагаються за звання найкращої книжки есеїстики
03.11.2025|10:42
"Старий Лев" запрошує на майстер-клас з наукових експериментів за книгою "Енергія. Наука довкола нас"


Партнери