Re: цензії

17.06.2025|Ігор Чорний
Обгорнена сумом смертельним душа моя
13.06.2025|Тетяна Качак, літературознавиця, докторка філологічних наук, професорка Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника
Звичайний читач, який став незвичайним поетом
12.06.2025|Ігор Зіньчук
«Європейський міст» для України
07.06.2025|Ігор Чорний
Сни під час пандемії
03.06.2025|Тетяна Торак, м. Івано-Франківськ
Каміння не мовчить: контур герменевтики
26.05.2025|Ігор Зіньчук
Прагнення волі
26.05.2025|Інна Ковальчук
Дорога з присмаком війни
23.05.2025|Ніна Бернадська
Голос ніжності та криці
23.05.2025|Людмила Таран, письменниця
Витривалість і віру маємо плекати в собі
15.05.2025|Ігор Чорний
Пірнути в добу романтизму
Головна\Події\Фестивалі

Події

16.04.2013|07:33|Буквоїд

Оголошено переможців Першого фестивалю книжкової реклами «Клепка;-)»

У рамках весняної книжкової виставки «МЕДВІН» у Києві пройшов перший фестиваль книжкової реклами «Клепка», на якому обрали найкращі роботи у таких номінаціях: графічна реклама (поліграфія, інтернет-банери), відео-реклама (бук-трейлери, ролики), вільний стиль (акції, тури, кампанії, флеш-моби) та книжкова обкладинка (як ефективний інструмент реклами).

Кращою роботою в номінації «Книжкова обкладинка» визнана обкладинка книги Піта Брауна «Зустрінемось у пабі. Історія пивної культури», зроблена компанією PR-Prime для ТМ «Львівське» в рамках реалізації корпоративних видавничих проектів компанії «Славутич», Carlsberg Group. Автори роботи: Ксенія Мацкевич (Сладкевич), Петро Мацкевич, Тимофій Садченко. Обкладинку можна побачити тут: http://pr-prime.com/photos/27746-realzovan-vidavnich-proekti

Кращим буктрейлером обрали відео до книги «Бот» Максима Кідрука. У номінації «Вільний стиль» нагородили Олега Шинкаренко за відео-репортаж з презентації книги Михайла Бриниха «Хрустальна свиноферма». У номінації «Графічна реклама» переможцем назване Видавництво «Клуб Сімейного Дозвілля» за дизайн рекламної закладки книги Наталки Сняданко «Гербарій коханців».

Крім чотирьох основних номінацій, у конкурсі також було створено відзнаку Студентського журі та Приз глядацьких симпатій (за роботи голосували у соцмережах). Обидві відзнаки отримав Олександр Фразе-Фразенко за дизайн афіші книги Марини Рибалко «Подорож туди, де сніг» («Видавництво Старого Лева») - відзнаку Студентського журі, а за буктрейлер на книгу Тетяни Щербаченко «Як не заблукати в павутині» («Видавництво Старого Лева») - Приз глядацьких симпатій.

Нагадаємо, що засновниками фестивалю книжкової реклами «Клепка» стали: Інститут реклами, виставкова компанія «Медвін», книжковий портал «Друг Читача» та Спілка Рекламістів.

Фото: Друг читача



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга

Коментарі  

comments powered by Disqus

Останні події

18.06.2025|19:26
«Хлопчик, який бачив у темряві»: історія про дитинство, яке вчить бачити серцем
16.06.2025|23:44
Під час «Книжкового двіжу» в Луцьку зібрали 267 892 гривень на FPV-дрони
16.06.2025|16:24
«Основи» видадуть повну версію знаменитого інтерв’ю Сьюзен Зонтаґ для журналу Rolling Stone
12.06.2025|12:16
«Видавництво Старого Лева» презентує фентезі від Володимира Аренєва «Музиканти. Четвертий дарунок»
07.06.2025|14:54
Артем Чех анонсував нову книжку "Гра у перевдягання": ніжні роздуми про війну та біль
06.06.2025|19:48
У США побачила світ поетична антологія «Sunflowers Rising»: Peace Poems Anthology: by Poets for Peace»
03.06.2025|12:21
У серпні у Львові вперше відбудеться триденний книжковий BestsellerFest
03.06.2025|07:14
Меридіан Запоріжжя та Меридіан Харків: наприкінці червня відбудуться дві масштабні літературні події за участі провідних українських авторів та авторок Вхідні
03.06.2025|07:10
Найпопулярніші книжки для дітей на «Книжковому Арсеналі»: що почитати дітям
03.06.2025|06:51
Фільм Мстислава Чернова «2000 метрів до Андріївки» покажуть на кінофестивалі Docudays UA


Партнери